Cennik
Rozpocznij bezpłatny okres próbny
Skorzystaj z 14-dniowego darmowego konta.
Bez karty kredytowej, bez zobowiązań.
- Starter
- Growing
- Medium
- Pro
Masz większy zespół?
Skontaktuj się z nami.
- 10
- 25
- 50
- 100
- 149 zł
- 299 zł
- 499 zł
- 799 zł
Podstawowe parametry
W każdym pakiecie otrzymujesz
Zadania
TastyTask usprawnia realizację zadań i zapewnia stały kontakt z zespołem, niezależnie od tego, czy pracujecie w biurze, zdalnie, czy hybrydowo. Każde zadanie można przypisać do konkretnego kontrahenta i współpracować nad nim z członkami zespołu lub bezpośrednio z partnerami biznesowymi!
-
Lista zadań
Widok listy umożliwia łatwe zarządzanie zadaniami, dzięki sortowaniu i filtrowaniu.
Priorytetyzuj zadania według statusu, terminów lub przypisanych osób. Chcesz widzieć zadania zaległe, nowe czy te związane z określonym projektem? Wybierz to, co dla Ciebie jest najważniejsze!
-
Nieograniczona liczba zadań
Twórz dowolną liczbę zadań bez ograniczeń.
Zarządzaj pracą w sposób, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
-
Predefiniowane filtry na liście zadań
Predefiniowane filtry na liście zadań pozwalają łatwo sortować zadania według najwazniejszych kategorii: otwarte, utworzone, przypisane do mnie, obserwowane, wszystkie, zakończone i prywatne.
-
Własne filtry na liscie zadań
Twórz własne filtry na liście zadań.
Wystarczy, że posortujesz i przefiltrujesz listę według swoich preferencji, a następnie zapiszesz ją jako nowy filtr pod wybraną nazwą.
-
Zadania prywatne
Każdy użytkownik może tworzyć własne zadania „to do” do wykonania.
Zadania prywatne są widoczne tylko dla Autora, użytkowników Przypisanych i Obserwujących. Administratorzy nie mają dostępu do ich przeglądania ani edycji.
-
Współdzielenie zadań
Możesz przypisać zadanie wybranym użytkownikom do wykonania lub dodać ich jako obserwujących.
Przekaż zadanie innym osobom, zachowując całą historię, dyskusje i materiały, które już stworzyłeś.
-
Współdzielenie zadań z kontrahentami.
Przydziel dostęp do narzędzia zewnętrznym kontrahentom.
Daj im wgląd w postępy prac oraz możliwość przypisywania i otrzymywania zadań.
-
Wywoływanie osób
Współpracuj efektywnie dzięki oznaczaniu osób.
Użyj @, aby powiadomić konkretne osoby o ważnych informacjach zawartych w komentarzach lub opisach zadań i ułatwić komunikację.
-
Kanały i kategorie
Umożliwiają grupowanie i porządkowanie zadań w sposób spójny dla całej firmy.
Dzięki nim łatwiej zarządzać projektami, szybko znaleźć potrzebne zadania i zapewnić przejrzystość w pracy zespołów.
-
Terminy
Śledź terminy i monitoruj postępy.
Sprawdzaj, ile dni minęło od ostatniej zmiany statusu, ile czasu zostało na realizację zadania i jego podzadań.
-
Pilność
Nadaj zadaniom priorytety i skup się na tym, co kluczowe.
Ustal pilność każdego zadania – od niskiej po krytyczną (w skali do 100), aby uporządkować listę obowiązków i efektywnie zarządzać pracą.
-
Statusy zadań
Pomagają śledzić postęp i aktualny stan realizacji zadań.
Dzięki nim łatwiej zarządzać pracą zespołu, szybko zorientować się, które zadania są w trakcie, ukończone lub wymagają uwagi, co zapewni lepszą komunikację i organizację.
-
Kontrahenci
Prowadź projekty zorientowane na kontrahentów.
Powiąż zadania z kontrahentami i sprawnie planuj i zarządzaj zadaniami dla poszczególnych dostawców, klientów i partnerów biznesowych
-
Domeny
Podziel duże zadania na etapy ich realizacji.
Przypisuj różne osoby odpowiedzialne, ustal indywidualne terminy i priorytety dla każdego z nich.
-
Komentarze do zadań
Komentuj bezpośrednio pod zadaniem.
Jeżeli chcesz przedyskutować szczegóły, możesz zrobić to bezpośrednio w komentarzach, bez potrzeby przechodzenia na inne platformy do komunikacji.
-
Historia aktywności
Sprawdź historię edycji.
Zobacz, kto i kiedy wprowadzał zmiany w zadaniach, dodawał nowe załączniki lub komentarze.
-
Duplikowanie zadań
Duplikowanie zadań umożliwia szybkie tworzenie kopii istniejącego zadania.
Wystarczy skopiować zadanie, aby utworzyć jego identyczną wersję, którą można edytować i dostosować do nowych potrzeb.
-
Powiadomienia mailowe
Informują o ważnych aktualizacjach i zmianach w zadaniach.
Dzięki czemu jesteś na bieżąco i możesz szybko reagować na zmiany w zadaniach, wprowadzone przez innych użytkowników.
Posty
Wewnętrzne centrum komunikacji, które zapewnia wszystkim aktualne informacje o firmie. Utrzymuje zespół na bieżąco, wspiera współpracę i buduje kulturę organizacyjną, niezależnie od tego, czy praca odbywa się w biurze, zdalnie czy hybrydowo.
-
Tablica postów
Centralne miejsce komunikacji firmowej.
Intuicyjna przestrzeń do zarządzania wiadomościami. Bądź na bieżaco. Filtruj wg autora, grupy odbiorców lub przeglądaj posty przypięte, onboardingowe, zaktualizowane i nieprzeczytane. Świętuj osiągnięcia, dyskutuj o projektach i informuj o pilnych sprawach.
-
Grupy odbiorców
Kieruj wiadomości do całego zespołu lub wybranej grupy odbiorców.
Utwórz grupę z dowolną kombinacją osób aby zawęzić odbiorców lub wyślij komunikat do całej firmy.
-
Potwierdzenie przeczytania postu
Wymagaj potwierdzenia odczytu, gdy wysyłasz ważne informacje, z którymi chcesz, aby każdy w Twojej firmie się zapoznał.
Dodaj post z potwierdzeniem odczytu, aby sprawdzić, czy został on przeczytany przez wszystkie wymagane osoby.
-
Globalne przypinanie postów
Globalne przypinanie umożliwia umieszczenie posta na górze tablicy postów innych użytkowników.
Dzięki temu post zyskuje szeroką widoczność i dociera do wszystkich członków firmy, zapewniając, że nie umknie ich uwadze.
-
Przypinanie postów na swojej tablicy
Indywidualne przypinanie pozwala na wyróżnienie danego posta na górze swojej tablicy.
Dzięki temu możesz szybko odnaleźć ważne dla Ciebie treści i mieć je zawsze pod ręką.
-
Posty onboardingowe
Posty oznaczone jako onboardingowe umożliwiają nowym pracownikom dostęp do kluczowych informacji, nawet jeśli zostały opublikowane przed założeniem ich konta. Dzięki temu nowa osoba zapoznaje się tylko z aktualnymi treściami, unikając niepotrzebnych informacji.
-
Hashtagi
Hashtagi porządkują tematykę poruszaną w wewnętrznej komunikacji.
Przypinaj #hashtagi istotne w Twojej firmie, aby ułatwić użytkownikom późniejsze wyszukiwanie i grupowanie postów.
-
Komentarze do postów
Komentuj bezpośrednio pod postami, aby omawiać szczegóły i dzielić się uwagami.
Dzięki temu możesz prowadzić dyskusję wewnątrz platformy, bez potrzeby korzystania z innych narzędzi komunikacyjnych.
-
Powiadomienia mailowe
Powiadomienia informują o nowych postach.
Dzięki czemu jesteś na bieżąco i możesz szybko reagować na komunikaty publikowane przez innych użytkowników.
-
Wywoływanie osób w postach
Efektywnie komunikuj się, oznaczając osoby.
Użyj @, aby powiadomić konkretne osoby o ważnych informacjach zawartych w postach i komentarzach, co ułatwi komunikację i zapewni szybką reakcję.
-
Reakcje na post
Sprawdzaj polubienia, komentarze i wyświetlenia postów.
Dowiedz się, ile osób zobaczyło Twój post, kto go polubił oraz jakie mają opinie komentujący.
Chat
Szybki przepływ informacji w zespole. Wysyłaj nowe wiadomości lub odpowiadaj na istniejące wątki, aby utrzymać płynność komunikacji.
-
Odpowiedzi na konkretne wątki
Czat nie musi być chaotyczny, nawet przy wielu użytkownikach.
Użyj funkcji odpowiedź, aby odnieść się do konkretnej wiadomości i zachować porządek w rozmowie.
-
Wywoływanie użytkowników
Efektywnie komunikuj się, oznaczając osoby na czacie.
Użyj @, aby powiadomić konkretne osoby o ważnych wiadomościach, co ułatwi komunikację i zapewni szybką reakcję.
Administracja systemem
Personalizacja systemu. Dostosuj TastyTask do potrzeb swojej firmy. Jako administrator możesz spersonalizować nazwy i ustawienia, tak aby były spójne ze stylem zarządzania w Twojej organizacji.
-
Uprawnienia i role użytkowników
Nadaj użytkownikom odpowiednie role, które określą ich zakres działań w systemie.
Następnie przypisz uprawnienia, które zdefiniują, jakie działania mogą podejmować poszczególne osoby – od tworzenia postów onboardingowych po globalne przypinanie komunikatów. Dzięki temu każda osoba ma dostęp tylko do funkcji, które są zgodne z jej zakresem obowiązków i odpowiedzialności.
-
Kanały i kategorie w zadaniach
Dopasuj nazwy do specyfiki Twojej firmy.
Mogą one odzwierciedlać nazwy działów, realizowanych projektów, a także grup tematycznych czy obszarów usługowych. Każdy kanał możesz dodatkowo podzielić na kategorie, co pozwoli uporządkować komunikację i pracę nad zadaniami.
-
Statusy zadań
Dostosuj statusy do etapów realizacji zadań w Twojej firmie.
Czy to nowe, w trakcie, ukończone, sprzedane, w akceptacji czy inne — możliwość ich personalizacji zapewnia klarowność i efektywność w zarządzaniu.
-
Obowiązkowość pól w formularzu zadań
Zdecyduj, które pola w formularzu zadań są obowiązkowe, a które opcjonalne.
Dzięki temu dostosujesz system do specyfiki działań w Twojej firmie i zapewnisz lepsze zarządzanie zadaniami.
-
Grupy odbiorców w postach
Przypisz użytkowników do jednej lub kilku grup, takich jak „wszyscy”, ich dział, projekt, tryb pracy czy miasto, z którego pochodzą. Twórz grupy odpowiadające specyfice Twojej firmy, aby ważne informacje docierały dokładnie tam, gdzie są potrzebne, bez zakłócania pracy pozostałych osób.
-
Hashtagi w postach
Dodawaj hashtagi, które pomogą uporządkować tematykę poruszaną w wewnętrznej komunikacji.
Ułatwiają one grupowanie i szybkie wyszukiwanie postów, co pozwala zachować porządek w informacjach.
-
Statusy kontrahentów
Dostosuj statusy kontrahentów do procesów w Twojej firmie.
Oznaczaj ich jako „Nowy”, „Aktywny”, „Nieaktywny” czy „W trakcie negocjacji”. Własne statusy pozwalają lepiej zarządzać relacjami biznesowymi i szybko ocenić aktualny stan współpracy.
-
Komunikat systemowy
Aktywuj krótki komunikat na górze aplikacji, aby przekazać ważne informacje wszystkim użytkownikom, takie jak ogłoszenia, przypomnienia czy zbliżające się wydarzenia. Ułatwia szybką i skuteczną komunikację w organizacji.
Moduł CRM
W TastyTask możesz skoncentrować zarządzanie zadaniami wokół kontrahentów. Współdziel zadania z kontrahentami, udzielaj bieżącego feedbacku i śledź postępy w czasie rzeczywistym.
-
Baza kontrahentów
Nie musisz przegryzać się przez stronę klienta i 10 różnych systemów, wszystkie najważniejsze informacje o kontrahencie znajdziesz w TastyTask.
-
Domeny
Możesz przypisać do kontrahenta różne strony internetowe, np. z różnych krajów, które prezentują wersje produktów, lokalne oferty lub różne e-commerce. Umożliwia to precyzyjne przypisanie zadań oraz lepsze zrozumienie strategii kontrahenta, co ułatwia współpracę i koordynację działań.
-
Dostęp dla gości
Przydziel dostęp zewnętrznym kontrahentom, umożliwiając im śledzenie postępów, przypisywanie i odbieranie zadań oraz bieżący feedback. Ułatw współpracę i zarządzanie zadaniami w czasie rzeczywistym.
-
Dodawanie kontrahentów ręcznie
Wprowadź kontrahentów ręcznie lub zaimportuj z pliku CSV.
-
Import kontrahentów z pliku CSV
Wprowadź kontrahentów ręcznie lub zaimportuj z pliku CSV.
-
Opiekunowie kontrahentów
Dodaj opiekunów kontrahentów, aby zapewnić pełną obsługę i wsparcie. Oprócz głównego opiekuna możesz przypisać dodatkowych specjalistów, dzięki czemu łatwo znajdziesz osoby odpowiedzialne za realizację zadań dla danego klienta i skierujesz do nich pytania wymagające specjalistycznej wiedzy.
Systemowe
-
Uwierzytelnianie Google
-
Baza wiedzy 24/7

Nie wiesz, który plan jest dla Ciebie odpowiedni?
Zacznij od bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego.
Wypróbuj za darmo