Rozpocznij bezpłatny okres próbny

Skorzystaj z 14-dniowego darmowego konta.
Bez karty kredytowej, bez zobowiązań.

Wybierz wielkość zespołu
  • Starter
  • Growing
  • Medium
  • Pro

Masz większy zespół?
Skontaktuj się z nami.

  • 10
  • 25
  • 50
  • 100
>100
użytkowników
  • 149 zł
  • 299 zł
  • 499 zł
  • 799 zł
netto miesięcznie

Podstawowe parametry

Liczba użytkowników
Liczba gości
Baza kontrahentów
Okres subskrypcji
Demo
Liczba użytkowników: do 10
Liczba gości: do 10
Baza kontrahentów: do 10
Okres subskrypcji: 14 dni
Starter
Liczba użytkowników: do 10
Liczba gości: do 20
Baza kontrahentów: bez limitu
Okres subskrypcji: miesiąc
Growing
Liczba użytkowników: do 25
Liczba gości: do 75
Baza kontrahentów: bez limitu
Okres subskrypcji: miesiąc
Medium
Liczba użytkowników: do 50
Liczba gości: do 150
Baza kontrahentów: bez limitu
Okres subskrypcji: miesiąc
Pro
Liczba użytkowników: do 100
Liczba gości: do 300
Baza kontrahentów: bez limitu
Okres subskrypcji: miesiąc

W każdym pakiecie otrzymujesz

Zadania

TastyTask usprawnia realizację zadań i zapewnia stały kontakt z zespołem, niezależnie od tego, czy pracujecie w biurze, zdalnie, czy hybrydowo. Każde zadanie można przypisać do konkretnego kontrahenta i współpracować nad nim z członkami zespołu lub bezpośrednio z partnerami biznesowymi!

  • Lista zadań

    Widok listy umożliwia łatwe zarządzanie zadaniami, dzięki sortowaniu i filtrowaniu.

    Priorytetyzuj zadania według statusu, terminów lub przypisanych osób. Chcesz widzieć zadania zaległe, nowe czy te związane z określonym projektem? Wybierz to, co dla Ciebie jest najważniejsze!

  • Nieograniczona liczba zadań

    Twórz dowolną liczbę zadań bez ograniczeń.

    Zarządzaj pracą w sposób, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

  • Predefiniowane filtry na liście zadań

    Predefiniowane filtry na liście zadań pozwalają łatwo sortować zadania według najwazniejszych kategorii: otwarte, utworzone, przypisane do mnie, obserwowane, wszystkie, zakończone i prywatne.

  • Własne filtry na liscie zadań

    Twórz własne filtry na liście zadań.

    Wystarczy, że posortujesz i przefiltrujesz listę według swoich preferencji, a następnie zapiszesz ją jako nowy filtr pod wybraną nazwą.

  • Zadania prywatne

    Każdy użytkownik może tworzyć własne zadania „to do” do wykonania.

    Zadania prywatne są widoczne tylko dla Autora, użytkowników Przypisanych i Obserwujących. Administratorzy nie mają dostępu do ich przeglądania ani edycji.

  • Współdzielenie zadań

    Możesz przypisać zadanie wybranym użytkownikom do wykonania lub dodać ich jako obserwujących.

    Przekaż zadanie innym osobom, zachowując całą historię, dyskusje i materiały, które już stworzyłeś.

  • Współdzielenie zadań z kontrahentami.

    Przydziel dostęp do narzędzia zewnętrznym kontrahentom.

    Daj im wgląd w postępy prac oraz możliwość przypisywania i otrzymywania zadań.

  • Wywoływanie osób

    Współpracuj efektywnie dzięki oznaczaniu osób.

    Użyj @, aby powiadomić konkretne osoby o ważnych informacjach zawartych w komentarzach lub opisach zadań i ułatwić komunikację.

  • Kanały i kategorie

    Umożliwiają grupowanie i porządkowanie zadań w sposób spójny dla całej firmy.

    Dzięki nim łatwiej zarządzać projektami, szybko znaleźć potrzebne zadania i zapewnić przejrzystość w pracy zespołów.

  • Terminy

    Śledź terminy i monitoruj postępy.

    Sprawdzaj, ile dni minęło od ostatniej zmiany statusu, ile czasu zostało na realizację zadania i jego podzadań.

  • Pilność

    Nadaj zadaniom priorytety i skup się na tym, co kluczowe.

    Ustal pilność każdego zadania – od niskiej po krytyczną (w skali do 100), aby uporządkować listę obowiązków i efektywnie zarządzać pracą.

  • Statusy zadań

    Pomagają śledzić postęp i aktualny stan realizacji zadań.

    Dzięki nim łatwiej zarządzać pracą zespołu, szybko zorientować się, które zadania są w trakcie, ukończone lub wymagają uwagi, co zapewni lepszą komunikację i organizację.

  • Kontrahenci

    Prowadź projekty zorientowane na kontrahentów.

    Powiąż zadania z kontrahentami i sprawnie planuj i zarządzaj zadaniami dla poszczególnych dostawców, klientów i partnerów biznesowych

  • Domeny

    Podziel duże zadania na etapy ich realizacji.

    Przypisuj różne osoby odpowiedzialne, ustal indywidualne terminy i priorytety dla każdego z nich.

  • Komentarze do zadań

    Komentuj bezpośrednio pod zadaniem.

    Jeżeli chcesz przedyskutować szczegóły, możesz zrobić to bezpośrednio w komentarzach, bez potrzeby przechodzenia na inne platformy do komunikacji.

  • Historia aktywności

    Sprawdź historię edycji.

    Zobacz, kto i kiedy wprowadzał zmiany w zadaniach, dodawał nowe załączniki lub komentarze.

  • Duplikowanie zadań

    Duplikowanie zadań umożliwia szybkie tworzenie kopii istniejącego zadania.

    Wystarczy skopiować zadanie, aby utworzyć jego identyczną wersję, którą można edytować i dostosować do nowych potrzeb.

  • Powiadomienia mailowe

    Informują o ważnych aktualizacjach i zmianach w zadaniach.

    Dzięki czemu jesteś na bieżąco i możesz szybko reagować na zmiany w zadaniach, wprowadzone przez innych użytkowników.

Posty

Wewnętrzne centrum komunikacji, które zapewnia wszystkim aktualne informacje o firmie. Utrzymuje zespół na bieżąco, wspiera współpracę i buduje kulturę organizacyjną, niezależnie od tego, czy praca odbywa się w biurze, zdalnie czy hybrydowo.

  • Tablica postów

    Centralne miejsce komunikacji firmowej.

    Intuicyjna przestrzeń do zarządzania wiadomościami. Bądź na bieżaco. Filtruj wg autora, grupy odbiorców lub przeglądaj posty przypięte, onboardingowe, zaktualizowane i nieprzeczytane. Świętuj osiągnięcia, dyskutuj o projektach i informuj o pilnych sprawach.

  • Grupy odbiorców

    Kieruj wiadomości do całego zespołu lub wybranej grupy odbiorców.

    Utwórz grupę z dowolną kombinacją osób aby zawęzić odbiorców lub wyślij komunikat do całej firmy.

  • Potwierdzenie przeczytania postu

    Wymagaj potwierdzenia odczytu, gdy wysyłasz ważne informacje, z którymi chcesz, aby każdy w Twojej firmie się zapoznał.

    Dodaj post z potwierdzeniem odczytu, aby sprawdzić, czy został on przeczytany przez wszystkie wymagane osoby.

  • Globalne przypinanie postów

    Globalne przypinanie umożliwia umieszczenie posta na górze tablicy postów innych użytkowników.

    Dzięki temu post zyskuje szeroką widoczność i dociera do wszystkich członków firmy, zapewniając, że nie umknie ich uwadze.

  • Przypinanie postów na swojej tablicy

    Indywidualne przypinanie pozwala na wyróżnienie danego posta na górze swojej tablicy.

    Dzięki temu możesz szybko odnaleźć ważne dla Ciebie treści i mieć je zawsze pod ręką.

  • Posty onboardingowe

    Posty oznaczone jako onboardingowe umożliwiają nowym pracownikom dostęp do kluczowych informacji, nawet jeśli zostały opublikowane przed założeniem ich konta. Dzięki temu nowa osoba zapoznaje się tylko z aktualnymi treściami, unikając niepotrzebnych informacji.

  • Hashtagi

    Hashtagi porządkują tematykę poruszaną w wewnętrznej komunikacji.

    Przypinaj #hashtagi istotne w Twojej firmie, aby ułatwić użytkownikom późniejsze wyszukiwanie i grupowanie postów.

  • Komentarze do postów

    Komentuj bezpośrednio pod postami, aby omawiać szczegóły i dzielić się uwagami.

    Dzięki temu możesz prowadzić dyskusję wewnątrz platformy, bez potrzeby korzystania z innych narzędzi komunikacyjnych.

  • Powiadomienia mailowe

    Powiadomienia informują o nowych postach.

    Dzięki czemu jesteś na bieżąco i możesz szybko reagować na komunikaty publikowane przez innych użytkowników.

  • Wywoływanie osób w postach

    Efektywnie komunikuj się, oznaczając osoby.

    Użyj @, aby powiadomić konkretne osoby o ważnych informacjach zawartych w postach i komentarzach, co ułatwi komunikację i zapewni szybką reakcję.

  • Reakcje na post

    Sprawdzaj polubienia, komentarze i wyświetlenia postów.

    Dowiedz się, ile osób zobaczyło Twój post, kto go polubił oraz jakie mają opinie komentujący.

Chat

Szybki przepływ informacji w zespole. Wysyłaj nowe wiadomości lub odpowiadaj na istniejące wątki, aby utrzymać płynność komunikacji.

  • Odpowiedzi na konkretne wątki

    Czat nie musi być chaotyczny, nawet przy wielu użytkownikach.

    Użyj funkcji odpowiedź, aby odnieść się do konkretnej wiadomości i zachować porządek w rozmowie.

  • Wywoływanie użytkowników

    Efektywnie komunikuj się, oznaczając osoby na czacie.

    Użyj @, aby powiadomić konkretne osoby o ważnych wiadomościach, co ułatwi komunikację i zapewni szybką reakcję.

Administracja systemem

Personalizacja systemu. Dostosuj TastyTask do potrzeb swojej firmy. Jako administrator możesz spersonalizować nazwy i ustawienia, tak aby były spójne ze stylem zarządzania w Twojej organizacji.

  • Uprawnienia i role użytkowników

    Nadaj użytkownikom odpowiednie role, które określą ich zakres działań w systemie.

    Następnie przypisz uprawnienia, które zdefiniują, jakie działania mogą podejmować poszczególne osoby – od tworzenia postów onboardingowych po globalne przypinanie komunikatów. Dzięki temu każda osoba ma dostęp tylko do funkcji, które są zgodne z jej zakresem obowiązków i odpowiedzialności.

  • Kanały i kategorie w zadaniach

    Dopasuj nazwy do specyfiki Twojej firmy.

    Mogą one odzwierciedlać nazwy działów, realizowanych projektów, a także grup tematycznych czy obszarów usługowych. Każdy kanał możesz dodatkowo podzielić na kategorie, co pozwoli uporządkować komunikację i pracę nad zadaniami.

  • Statusy zadań

    Dostosuj statusy do etapów realizacji zadań w Twojej firmie.

    Czy to nowe, w trakcie, ukończone, sprzedane, w akceptacji czy inne — możliwość ich personalizacji zapewnia klarowność i efektywność w zarządzaniu.

  • Obowiązkowość pól w formularzu zadań

    Zdecyduj, które pola w formularzu zadań są obowiązkowe, a które opcjonalne.

    Dzięki temu dostosujesz system do specyfiki działań w Twojej firmie i zapewnisz lepsze zarządzanie zadaniami.

  • Grupy odbiorców w postach

    Przypisz użytkowników do jednej lub kilku grup, takich jak „wszyscy”, ich dział, projekt, tryb pracy czy miasto, z którego pochodzą. Twórz grupy odpowiadające specyfice Twojej firmy, aby ważne informacje docierały dokładnie tam, gdzie są potrzebne, bez zakłócania pracy pozostałych osób.

  • Hashtagi w postach

    Dodawaj hashtagi, które pomogą uporządkować tematykę poruszaną w wewnętrznej komunikacji.

    Ułatwiają one grupowanie i szybkie wyszukiwanie postów, co pozwala zachować porządek w informacjach.

  • Statusy kontrahentów

    Dostosuj statusy kontrahentów do procesów w Twojej firmie.

    Oznaczaj ich jako „Nowy”, „Aktywny”, „Nieaktywny” czy „W trakcie negocjacji”. Własne statusy pozwalają lepiej zarządzać relacjami biznesowymi i szybko ocenić aktualny stan współpracy.

  • Komunikat systemowy

    Aktywuj krótki komunikat na górze aplikacji, aby przekazać ważne informacje wszystkim użytkownikom, takie jak ogłoszenia, przypomnienia czy zbliżające się wydarzenia. Ułatwia szybką i skuteczną komunikację w organizacji.

Moduł CRM

W TastyTask możesz skoncentrować zarządzanie zadaniami wokół kontrahentów. Współdziel zadania z kontrahentami, udzielaj bieżącego feedbacku i śledź postępy w czasie rzeczywistym.

  • Baza kontrahentów

    Nie musisz przegryzać się przez stronę klienta i 10 różnych systemów, wszystkie najważniejsze informacje o kontrahencie znajdziesz w TastyTask.

  • Domeny

    Możesz przypisać do kontrahenta różne strony internetowe, np. z różnych krajów, które prezentują wersje produktów, lokalne oferty lub różne e-commerce. Umożliwia to precyzyjne przypisanie zadań oraz lepsze zrozumienie strategii kontrahenta, co ułatwia współpracę i koordynację działań.

  • Dostęp dla gości

    Przydziel dostęp zewnętrznym kontrahentom, umożliwiając im śledzenie postępów, przypisywanie i odbieranie zadań oraz bieżący feedback. Ułatw współpracę i zarządzanie zadaniami w czasie rzeczywistym.

  • Dodawanie kontrahentów ręcznie

    Wprowadź kontrahentów ręcznie lub zaimportuj z pliku CSV.

  • Import kontrahentów z pliku CSV

    Wprowadź kontrahentów ręcznie lub zaimportuj z pliku CSV.

  • Opiekunowie kontrahentów

    Dodaj opiekunów kontrahentów, aby zapewnić pełną obsługę i wsparcie. Oprócz głównego opiekuna możesz przypisać dodatkowych specjalistów, dzięki czemu łatwo znajdziesz osoby odpowiedzialne za realizację zadań dla danego klienta i skierujesz do nich pytania wymagające specjalistycznej wiedzy.

Systemowe
  • Uwierzytelnianie Google
  • Baza wiedzy 24/7
Wypróbuj za darmo

Nie wiesz, który plan jest dla Ciebie odpowiedni?

Zacznij od bezpłatnego 14-dniowego okresu próbnego.

Wypróbuj za darmo