Lista zadań

Dostosuj widok listy zadań pod swoje preferencje. Wybierz interesujące Cię parametry i zapisz własny widok jednym kliknięciem. Możesz stworzyć ich tyle, ile potrzebujesz.

 

Kanały i kategorie zadań

Dopasuj kanały komunikacji do tych, które funkcjonują w Twojej firmie. Czy to będą nazwy działów, realizowanych projektów, a może nazwy kategorii produktowych lub świadczonych usług, wybór należy do Ciebie. Każdy kanał możesz dodatkowo podzielić na kategorie i raz na zawsze pozbyć się chaosu.

 

Statusy zadań

Ustaw status zadania jako nowe, w trakcie, ukończone, sprzedane, w akceptacji, do opisania, out of stock lub jakiekolwiek statusy zadań chcesz wykorzystywać w swojej firmie.

 

Grupy odbiorców i hashtagi w postach

Pogrupuj swoich użytkowników w teamy, tak aby ważne informacje docierały do konkretnych osób i nie zakłócały pracy użytkownikom, których posty nie dotyczą. Przypinaj # aby podkreślać kluczowe tematy i ułatwiać ich wyszukiwanie. Dodawaj spersonalizowane hashtagi dopasowane do działalności Twojej firmy, aby jeszcze lepiej uporządkować treści komunikatów.

 

Lista użytkowników

Przypisz użytkowników do utworzonych grup, dodaj dane kontaktowe i nadawaj im indywidualne uprawnienia.

 

 

Katarzyna Westerska

Customer Success Specialist

Nie stoimy w miejscu.

TastyTask cały czas jest rozwijany, więc już wkrótce spodziewaj się nowych usprawnień i funkcjonalności.