I. Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady świadczenia przez TastyTask spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, przy ul. Szkolnej 15 (20-124 Lublin), wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000576971, posiadającą NIP: 7773254367  (dalej zwaną „TastyTask”) usługi dostarczania narzędzia do komunikacji wewnętrznej i zarządzania zadaniami w domenie tastytask.com (zwanej dalej „Serwisem”), 
  2. Regulamin stanowi ponadto regulamin w rozumieniu ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną w zakresie, w jakim usługa na rzecz Klienta wykonywana jest drogą elektroniczną.
  3. Do korzystania z narzędzia TastyTask konieczne jest:
    1. urządzenie z dostępem do sieci internet i przeglądarką internetową w aktualnej wersji.
    2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) – w przypadku rejestracji, a także składania zamówień. 

 

II. Przedmiot usługi

  1. Narzędzie TastyTask umożliwia użytkownikom komunikację, tworzenie i zarządzanie projektami oraz zadaniami w bezpiecznym wirtualnym środowisku.
  2. W ramach różnych modułów, TastyTask pozwala użytkownikom tworzyć zadania i przypisywać je określonym użytkownikom, zarządzać zadaniami, tworzyć posty i korzystać z czatu, udostępniać zadania i projekty użytkownikom spoza organizacji KLIENTA.

 

III. Konto Użytkownika i rejestracja

  1. Korzystanie z TastyTask wymaga założenia konta użytkownika. W tym celu KLIENT wypełnia formularz rejestracyjny dostępny w domenie tastytask.verseo.pl. W ciągu 7 dni roboczych TastyTask utworzy konto Administratora użytkownika i przekaże dane do logowania na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym.
  2. W wyniku prawidłowo założonego konta KLIENT otrzymuje dostęp do narzędzia TastyTask na prawach Administratora. Administrator to Klient lub użytkownik działający w imieniu Klienta, posiadający uprawnienia administracyjne, które obejmują między innymi: prawo do przyjmowania powiadomień i regulaminów w imieniu Klienta, prawo do włączenia i wyłączenia dodatkowych funkcji Konta Klienta, prawo do usuwania użytkowników oraz ich treści, prawo do usuwania Kont Użytkownika Administratora, prawo do usunięcia Konta Klienta, prawo do nadawania użytkownikom statusu Administratora.
  3. Po prawidłowym utworzeniu konta Administratora użytkownika i przekazaniu danych do logowania KLIENTOWI, użytkownik może ustawić osobiste hasło i zmienić je w panelu użytkownika. 
  4. KLIENT posiadający konto użytkownika na prawach administratora może tworzyć kolejne konta użytkowników, w liczbie odpowiadającej wybranemu pakietowi, i nadawać im określone uprawnienia.
  5. Konta Użytkowników nie mogą być współdzielone ani używane przez więcej niż jedną osobę. KLIENT ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie działania, które mają miejsce w ramach konta użytkownika (w tym za wszelkie konsekwencje używania lub publikowania treści przez użytkownika), niezależnie od tego, czy takie działanie zostało przez KLIENTA autoryzowane. KLIENT przyjmuje do wiadomości, że jesteś odpowiedzialny za zachowanie poufności danych konta użytkownika. 

 

IV. Treści użytkowników

  1. Użytkownicy mogą przesyłać dane, informacje, materiały i dokumenty, które mają być przechowywane na koncie Klienta. Treści użytkownika mogą być wykorzystywane w dowolny sposób, zgodnie z upoważnieniem użytkownika. Żaden użytkownik nie ma prawa do wykorzystywania treści innego użytkownika w jakikolwiek sposób. KLIENT przyjmuje również do wiadomości i zgadza się, że TastyTask nie ponosi żadnej odpowiedzialności, jeśli jakakolwiek osoba, której KLIENT zezwolił na dostęp do treści użytkownika, zmodyfikuje, zniszczy, uszkodzi, kopiuje lub rozpowszechni treści użytkownika.
  2. KLIENT ponosi wyłączną odpowiedzialność za ochronę informacji na komputerach oraz innych urządzeniach, na przykład poprzez instalację oprogramowania antywirusowego, aktualizację aplikacji, hasło chroniące pliki i uniemożliwianie dostępu do urządzeń osobom trzecim. KLIENT rozumie, że treści użytkowników mogą być uszkodzone przez wirusy, awarie oprogramowania lub inne przyczyny. KLIENT zgadza się, że TastyTask nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, jakie użytkownicy mogą ponieść w wyniku udostępniania i używania uszkodzonych treści.

V. Płatność

  1. Dostęp do narzędzia TastyTask jest płatny.
  2. TastyTask może nadać bezpłatny dostęp do narzędzia nieprzekraczający 14 dni.
  3. Płatności za płatny dostęp do narzędzia TastyTask dokonywane są przez KLIENTA na podany przez TastyTask numer rachunku bankowego.
  4. Cena zamawianego Pakietu podana w formularzu zamówienia w Serwisie jest ceną netto, do której należy doliczyć podatek VAT w aktualnie obowiązującej wysokości.  
  5. Dokonanie zakupu dokumentowane jest wystawieniem faktury. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie podczas rejestracji adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak faktury. 
  6. Klient może korzystać z rabatów na zasadach opisanych w Serwisie. Zgromadzone rabaty mogą być wykorzystane przez KLIENTA wyłącznie na zakup Pakietów, które nie zostały wyłączone z podlegania danym upustom bądź rabatom. Wartość rabatu umniejsza cenę, którą KLIENT uiszcza za materiał. Rabaty można łączyć tylko wówczas, jeśli jest to wyraźnie na nich opisane. Rabaty nie są zbywalne, ani nie są nigdy zamieniane na kwoty pieniężne bądź inne świadczenia. 

 

  VI. Korzystanie z narzędzia

  1. Umowa o korzystanie z narzędzia TastyTask zawierana jest na czas nieokreślony. KLIENT może wypowiedzieć umowę z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Wypowiedzenie powinno być złożone TastyTask za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@tastytask.verseo.pl KLIENT może domagać się zaprzestania świadczenia usług także w inny sposób, o ile jego tożsamość jako posiadacza konta może zostać właściwie zweryfikowana. KLIENT ma obowiązek dokonania rozliczenia za czas, w którym miał dostęp do narzędzia.
  2. KLIENTOWI nie wolno udostępniać innym osobom możliwości korzystania z konta, w tym ujawniać hasła służącego dostępowi do konta. KLIENT zobowiązany jest zachować hasło do konta w tajemnicy i zabezpieczyć je przed ujawnieniem. KLIENT jest zobowiązany niezwłocznie poinformować TastyTask, jeśli dane dostępowe do Konta zostały przejęte przez osoby trzecie i wyjaśnić okoliczności ich przejęcia.
  3. Konto zawiera dane KLIENTA podane przez niego w formularzu rejestracyjnym. W przypadku jakichkolwiek zmian danych umieszczonych w koncie, KLIENT zobowiązany jest do niezwłocznego ich zaktualizowania korzystając ze stosownego formularza dostępnego w koncie. KLIENT odpowiada za wskazywanie danych niepełnych, nieaktualnych bądź nieprawdziwych bądź brak stosownych aktualizacji swoich danych.
  4. W przypadku naruszenia przez KLIENTA Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych obyczajów, TastyTask może rozwiązać umowę z KLIENTEM bądź zawiesić jej wykonywanie w ramach określonego konta. 
  5. Zabronione jest wykorzystywanie przez KLIENTA elementów graficznych (w tym logo „TastyTask”), układu i kompozycji stron internetowych TastyTask (tzw. layout), elementów graficznych, a także innych praw własności intelektualnej, bez wyraźnej, pisemnej zgody TastyTask.
  6. Zabronione jest jakiekolwiek agregowanie i przetwarzanie danych oraz innych informacji dostępnych w TastyTask w celu ich dalszego udostępniania osobom trzecim w ramach innych serwisów internetowych jak i poza Internetem. Zabronione jest również wykorzystywanie oznaczeń TastyTask, w tym charakterystycznych elementów grafiki, bez zgody TastyTask bądź innego podmiotu uprawnionego do udzielenia takiej zgody.
  7. VERSEO archiwizuje dane konta KLIENTA przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa czas trwania umowy. Po tym terminie konto KLIENTA zostaje usunięte.

 

VII. Reklamacja

  1. KLIENT może złożyć reklamację wobec TastyTask, w szczególności w przypadku niezgodności usługi z umową, a także jeżeli działania TastyTask są realizowane niewłaściwie lub niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  2. Reklamację można złożyć w drodze elektronicznej poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej Serwisu lub w formie poczty elektronicznej bądź pisemnie na adres TastyTask.
  3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe (zgłoszone w Serwisie), opisanie transakcji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także konkretne żądanie KLIENTA związane ze składaną reklamacją.
  4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, TastyTask zwraca się do KLIENTA składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  5. TastyTask rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. KLIENT otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w sposób zgodny ze swoim życzeniem (np. drogą korespondencji elektronicznej, na adres podany przez niego w drodze rejestracji bądź pisemnie). W przypadku odrzucenia reklamacji TastyTask powiadomi o tym KLIENTA podając powody tej decyzji.
  6. Zwrot zapłaconej przez KLIENTA ceny następuje w sposób analogiczny do wybranej przez KLIENTA metody płatności. W przypadku, gdy KLIENT skorzystał przy zakupie materiału z rabatu, zwrot ceny umniejszony zostanie o wartość wykorzystanego rabatu. KLIENT będzie mógł skorzystać z tego rabatu w przyszłych zakupach na zasadach jakie przysługiwały KLIENTOWI przed zawarciem transakcji w stosunku do której następuje zwrot ceny.
  7. KLIENT będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym:
    1. może skierować sprawę do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy inspekcji handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie zaistniałego sporu;
    2. może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora inspekcji handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia zaistniałego sporu;
    3. może skorzystać z bezpłatnej pomocy w sprawie pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów i dochodzenia roszczeń powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów oraz organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów;
    4. może skorzystać z europejskiej platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

VIII. Ochrona i przetwarzanie danych osobowych

  1. KLIENT w celu skorzystania z usługi, jak również w trakcie korzystania z narzędzia, może podawać dane osobowe.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do skorzystania z usługi. Bez podania danych osobowych świadczenie usług nie będzie możliwe.
  3. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się w polityce prywatności TastyTask pod linkiem https://tastytask.verseo.pl/polityka-prywatnosci.

 

IX. Postanowienia końcowe

  1. TastyTask zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku:
    1. wystąpienia ważnych przyczyn natury technicznej i organizacyjnej, takich jak pojawienie się nowych technologii i systemów informatycznych, które mają wpływ na świadczenie usług;
    2. konieczności dostosowania do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
    3. konieczności dostosowania do stanowisk orzeczeń sądów lub decyzji administracyjnych;
    4. wprowadzania zmian podyktowanych względami bezpieczeństwa, zapobiegania nadużyciom, poprawą ochrony prywatności;
    5. wprowadzania zmian redakcyjnych.
  1. O zmianie Regulaminu TastyTask powiadomi Klienta nie później niż 14 dni przed proponowaną datą wejścia w życie zmian poprzez przesłanie na adres e-mail przypisany do konta KLIENTA powiadomienia o zmianie Regulaminu wraz z załączonym zaktualizowanym Regulaminem zamieszczonym w treści przesłanej do KLIENTA wiadomości e-mail.
  2. Zmiana Regulaminu zaczyna obowiązywać w terminie wskazanym w powiadomieniu, chyba że KLIENT w terminie 14 dni od doręczenia zmienionego Regulaminu złoży na adres: kontakt@tastytask.verseo.pl oświadczenie o braku zgody na obowiązywanie w stosunku do niego zmienionej treści Regulaminu, które to oświadczenie będzie jednoznaczne z wypowiedzeniem umowy o świadczenie usługi elektronicznej w zakresie dostępu do narzędzia.
  3. Prawem właściwym dla umów pomiędzy KLIENTEM a TastyTask na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. 

 

Nie stoimy w miejscu.

TastyTask cały czas jest rozwijany, więc już wkrótce spodziewaj się nowych usprawnień i funkcjonalności.